ylvaandersson

Alla inlägg under september 2012

Av ylva-lie andersson - 27 september 2012 22:44

Är lite nervös för imorgon.. Fyller år :s känns inte som det och jag har viktigare saker att tänka på, jo plugga för moppe kortet. Ska skriva upp på måndag och hoppas det går:) pappa har fixat lite med epan idag och de ser jättegulligt ut med belysningen!:D<3 kan kanske ta en bild imorgon i ljuset:) ska sova nu så man är lite pigg iaf, godnatt<3<3

Av ylva-lie andersson - 24 september 2012 21:49

jag tittar upp mot himlavalvet. Stjärnorna tindrar mot mig. Min kropp blir lugn och ingen annan tanke korsar min atmosfär, förutom just den tanken på att bara få stanna här. Utan sorg skulle man aldrig känna äkta glädje säger dom, och jag tror dom... om inga krig utkämpades varför skulle vi då behöva ordet fred..?  



 

Av ylva-lie andersson - 24 september 2012 21:36

har som du kanske ser inte skrivit på... länge:P och nu har jag ärligt talat haft FÖR mycket att skriva om så de blev inget-_-  nyss varit och ridit i ammarnäs, det var UNDERBART!!! :D hade det hur kul som helst!:D 


stjärnor är fina...

 

Av ylva-lie andersson - 12 september 2012 14:45

tänker lägga in en liten video från i sommras, eva försöker lära mig blåsa i grässtrån och hennes ljud.. är lite udda;P 


 

Av ylva-lie andersson - 11 september 2012 08:02

Andra gången idag jag försöker ladda över bilderna men... Nej! Det går inte:'( jag har försökt i 3 dagar att lägga upp bilderna men nej det bara stängs av... Poff.

Av ylva-lie andersson - 11 september 2012 07:55

Godmorgon, min morgon började nästan Underbart bra! När mamma komme hem från jobbet imorse så hade hon varit in och köpt Nybakat bröd! Och det bästa med att hon köper det så tidigt är att dom är så nybakta att smöret halvsmälter:D

bjuder på en lite knäpp bild från lördags då jag var med otte:)

Av ylva-lie andersson - 2 september 2012 22:29

Helgen gick så fort och nu är den slut...
Har haft kul hos Eva och ikväll har jag småpysslat lite med epan:) har bytt skylten bak, för den gamla var jätte nött och sedan har jag tvättat den lite:) pappa hade köpt lite nya verktyg jag ska ha i epan också, dom är jätte söta i olika färger hihi;)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards