ylvaandersson

Alla inlägg under juli 2011

Av ylva-lie andersson - 28 juli 2011 21:18

imorgon så far vi till laisok och det ser jag fram emot!!! (jippie)

och på lördag så far tilde ;( vi har sakt att vi ska brevväxla har vi sakt!

hon ska få en upp pyntad pringles!

tilde for nu! phuhu gråter inte men kan inte heller fatta det! så jag tror den kommer snart!

 <3 kommer aldrig glömma dig tilde glöm inte det

evelina sjöng den när vi sa hejdå

 

jag och jossan ska siva i båthamn inatt i båten ;P skit kul =D...

har varit på stallet i 2 dagar nu och  jag har VERKLIGEN saknat stallet! bara den som är där känner lugnet och den sköna mysiga känslam med hästarna!

Av ylva-lie andersson - 24 juli 2011 13:10

hej idag har man ju gjort mkt  (not), sitter vid datorn och tv,n hela dagarna!

igår var jag ut och sprang och det var såå skönt att få komma ut!

JAG VILL HA GLASS!!!!!

 

Av ylva-lie andersson - 21 juli 2011 21:15

hej igår kom jag och jossan hem från stugan och vi har badat så vi

ser ut som russin haha =)

idag har vi badat med otte & evelina <3 och efter middag så var vi med mamma och badade i hembygdsgården och vi åt jordgubbar med glass och grädde= MUMSSS..

jag har fått mina nya badkläder hihi och dom är skitsnygga!


kan inte lägga ut bildern nu vet inte varför men det GÅR INTE


Av ylva-lie andersson - 18 juli 2011 19:22

god kväll =P,

ne det blixtra och dundrar inte! men det regnar och det har det gjort hela dagen! mindre kul? jo..

har bara suttit vid tv,n hela dagen (sant) och  nu ikväll när jag och mamma for till storuman såg vi evelina som cyklade i regnet så jag ringde och hon kom haha så nu sitter hon och spelar sims på xboxet fast jag gjorde det tidigare    

ska sluta nu, ska gå och fika känner mg hungrig


   en bild på jag och jossan bara kom haha

hej

Av ylva-lie andersson - 17 juli 2011 20:00

hej idag så har vi lagt ner båten och den har fått ett helt nytt beigt kapell =)

den blev jätte fin sen när vi skulle ut så for vi till pelle och ulla-ruts stuga som är en kort bit ut =D vi åt choklad och drack cola hehe.. :]

ser ni att jag har bytt design och header? säg gärna va ni tycker för jag vet inte om jag gillar headern?


hejdå <3

hej

Av ylva-lie andersson - 15 juli 2011 11:18

hej idag så for idha hem med bussen  =( , det är ganska jätte varmt idag så jag vill fara och bada men vet inte med vem?!

nu ska jag kanske uppdatera telefon så hejdå

Av ylva-lie andersson - 10 juli 2011 11:48

hej igår så var jag med otte,emma, cecilia, eva och evelinaa!

vi var och såg på swampsoccer och sen så gick vi på sibylla för att äta mjukglass!

det var riktigt gött haha, vi har sålt våran bil också så nu har vi en ny gammal volvo som är blå...

har köpt en ny tv bänk också som är vit!!


           

Av ylva-lie andersson - 1 juli 2011 17:25

hej har köpt en ny klocka idag på storumandagarna och den är ROSA men på bilden ser den ut som lila


                                                

och  MEEER finns det :P

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards