ylvaandersson

Alla inlägg under september 2011

Av ylva-lie andersson - 29 september 2011 21:17

imorgon så ska jag till hedvik med otte =) vi ska på lycksele marknaden på lördag så alla vet haha


hejdå

Av ylva-lie andersson - 27 september 2011 20:52

imorgon så fyller man 14...

vad känner man få för känsla? Hmm jag känner GLÄDJE! =D

sjukt mkt glädje och nervositet och och och och och något mer men mest glädje!

längtar! mamma slutar 7 så hon ska vara hemma kvart över hoppas hon för jag kommer nog att åka bil om  jag missar bussen så att alla vet!!!!!


Av ylva-lie andersson - 21 september 2011 09:54

hej sitter och lyssnar på musik =) ska börja lägga ut så mk musik jag kan eller om jag hinner.

satt imorse och fikade och jag och mamma prata om jag skulle stanna hemma eller inte men tillslut så blev det att jag stannade hemma för att vila upp mig.

har jätte tråkigt och ingen att prata med fö mamma har jobba natt inatt så hon sover och ja... jag vill ha en social kompis hehe


                hejdå från en uttråkad och halvt sjuk person!!!!!


Av ylva-lie andersson - 19 september 2011 19:40

Hejsan! Datorn är konstig så jag skriver från tele.. Jag har tagit en alvedon sen jag kom hem för jag har Jätte ont i halsen och när jag kom hem så frös jag och huvudet hade en helt uppblåst ballong i hela skallen!!!!! ( det gjorde LITE ont ) hehe for inte på träningen men det tror jag var tur för jag har bara tagit det lugntnu ikväll..... Hejdå krya på er som är sjuka <3

Av ylva-lie andersson - 19 september 2011 19:40

Hejsan! Datorn är konstig så jag skriver från tele.. Jag har tagit en alvedon sen jag kom hem för jag har Jätte ont i halsen och när jag kom hem så frös jag och huvudet hade en helt uppblåst ballong i hela skallen!!!!! ( det gjorde LITE ont ) hehe for inte på träningen men det tror jag var tur för jag har bara tagit det lugntnu ikväll..... Hejdå krya på er som är sjuka <3

Av ylva-lie andersson - 17 september 2011 18:02

hejsan <3 har nyss ätit kött med potato hehe   

var hos cajsa igår(idag   =) vi sovde över där och såg film, hade kul med

cajsa, petra, bea och eva .. måste hitta min bibel    för vi har

 konfermations träff. (kl 9,00 ) hehe tur att vi får frukost där    

..

Av ylva-lie andersson - 14 september 2011 17:48

idag på franskan så hade vi genrep för våran (modevisning) ´

vi hade jätte kul =) otte och vevlina satt i elev caf`et idag också kul för jag fick sitta i en haaalvtimme


                             

Av ylva-lie andersson - 9 september 2011 21:59

hej sitter hos emma L =) vi har bara varit på hennes rum ikväll hehe

har prata på sms med en (speciel haha  ne.. ) ;)


pappa kommer och hämtar jag och cecilia snart så jag ska klä mig nu så hejdå

och godnatt. ska följa pappa oc hjagga imorgon

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards