ylvaandersson

Alla inlägg under mars 2011

Av ylva-lie andersson - 31 mars 2011 19:59

hej nu har jag kommit hem efter volleyboll träningen och det var kul   jag ska dusha nu. ser på Sveriges värsta bilförare.


hejdå <333 


  haha =)

Av ylva-lie andersson - 31 mars 2011 07:28

godmorgon allehopa  , nu har jag nyss fikat och ska gå upp och byta tröja. idag har vi kortdag och som sista lektion har vi elevensval   men just före det så har vi våran orkester       

Av ylva-lie andersson - 30 mars 2011 17:18

idag fyller jossan år så jag ska bara säga grattis    jag har nydushat, ätit och mår prima haha


nu får alla ha det bra, för då blir allt BÄTTRE!

Av ylva-lie andersson - 29 mars 2011 19:57

hej ikväll var sista slalombacken var öppen och jag trodde den skulle vara öppen en vecka till    och jag som stannade hemma och bakade tårta   

sån himla skit!!!!!

JAG HATAR SNÖN SOM FÖRSVINNER!!!!

Av ylva-lie andersson - 29 mars 2011 18:36

opps... Jag har inte skrivit på läääääänge  , och det är för det har inte hänt någonting! jossan fyller år imorgon  

så då blir det tårta     


KÄRLEKSNYTT...!!!

Cajsa är ihop med cristopher i nian   idag när jag kom med bussen stod dom och kramades pch det gör dom VÄLDIGT OFTA!  dom har typ varit ihop i 3 veckor kanske eller 2....


 


hare gööt  allihopa   


 





Av ylva-lie andersson - 14 mars 2011 20:59

hej idag var första skoldagen efterlovet och det gick väldigt bra   

nu ska jag fika hejdå

Av ylva-lie andersson - 9 mars 2011 18:47

hej idag var jag i nalovardo med otte    de var jättekul...

jag träffade Tilde, Linnea, julia, elias och några fler   

jag och otte hade kul som sakt...

 

Eftersom pappa fyller år idag så åt vi inte middag i sorsele  

jag träffade miah, sandra och småkusinerna när jag kom hem så det var kul     

 

nu ska jag äta tårta haha (ne jag ska inte äta tårta nu, men jag vill haha)

 

hejdå// ylva-lie <3<3<3

Av ylva-lie andersson - 8 mars 2011 17:56

hej nu ska jag äta middag... blir korv å makaroner... inte så gott men det går ju att äta så man blir mätt   

 

hejdå// mig

 

P.S jag ska till nalovardo imorgon

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards