ylvaandersson

Alla inlägg under maj 2011

hej

Av ylva-lie andersson - 29 maj 2011 21:21

hej idag är det MORS DAG!

kom hem från laisok idag och vi har haft jätte kul =)


                                                  
                        


har ny dushat hejdå



Av ylva-lie andersson - 27 maj 2011 07:29

God Morgon allihopa =) idag på hk så så ska vi få tårta jippie glädjeskutt,


ska fika nu sen ska jag kamma håret och sånt.


ikväll så ska vi till laisok med konfermanderna och det kommmer att bli jätte roligt


hoppas jag =)      hejdå

Av ylva-lie andersson - 25 maj 2011 21:32

hej idag på gympan så skulle vi göra  cooper men det gick inte för mattias (våran


gympa lärare) var tvungen att gå för några privata saker,


hade med hans fru att göra, (psst, hon är gravid! )

                                                  
                                           


ikväll så har jag och mamma byggt ett lås på rugers hundlucka för annnars så står han ute på nätterna och skäller..


imorgon ska jag cykla klassikern. det är 3 mil och det kommer nog inte bli så jobbigt för jag skulle få låna jossans racercykel =)


god natt allihope =)



Av ylva-lie andersson - 24 maj 2011 19:35

idag så var jag å mamma till lycksele och jag hade den stora äran att få tandställning


och inte någon gom utan räls! det var en ny variant jag fick så man bara klistrade 


fast några pluttar och sen tryckte man in en tråd och, VIPS så äre KLART!


och dom behövde inte trycka in tråden utan bara trycka lätt.   



imorgon ska jag på skolan och det har faktist börja göra lite ont i en tand som är lååångt in, inte den som är längst bak men tanden före den, DEN ÄR DET!


HEJDÅ         

                          

Av ylva-lie andersson - 22 maj 2011 10:36

hej, har inte skrivit ett inlägg sen i måndags och nu äre söndag!

I torsdags sovde jag, emma L, Emma H och över hos eva.. det var jätte kul  


vi gick och la oss 4 på morgonen och vaknade 10, sen samma kväll( fredag kväll)


så gick jag på MEGA DISCO med tilde och evelina! vi hade också jätte kul   .


och på lördag morgon vaknade jag 2 på dagen, FATTA 2 PÅ DAGEN!!!

 

Det är ju rekord! och så fort man vaknade gick man ju ut på gården för att hjälpa

till, för pappa har kapat 4 eller 5 träd   


så jag, mamma och jossan plockade ris, (granris)  fel! vi plockade  BJÖRKRIS!


nu ska jag gå och klä mig,


hejdå  

Av ylva-lie andersson - 15 maj 2011 20:47

hej, hemma nu från volleyboll avslutningen    tycker det är synd att den måste sluta redan... men så äre.

har IT imorgon, (individuell träning) på gympan men jag har ingen aning om vad jag ska göra, som vanligt alltså för man brukar komma på det i sista minuten...


några helt meningslösa låtar, men så hiiiiiimla bra





Av ylva-lie andersson - 14 maj 2011 19:20

hej, är hemma nu, har varit hos melinda för hon fyllde år idag  

har inget att skriva förutom att gårdagen är bortglömd och jag var tvungen att 

 ha en liten emo kväll...


hejdå

Av ylva-lie andersson - 14 maj 2011 09:40

hej ska på stenselerunt nu, ska sjunga nationalsången med maja, otte, och marre =)

HÖRS KANSKE SENARE HEJDÅ

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards