ylvaandersson

Alla inlägg under februari 2012

Av ylva-lie andersson - 23 februari 2012 15:41

heeej sitter och ser på Plain Jaine på MTV  :) ikväll äre volleyboll tränig och till helgen är det match..

och vet ni vad!! TILDE KOMMER<3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! är tvungen att he dit mera utropstecken,  okej? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!

har verkligen saknat henne <3  



Av ylva-lie andersson - 21 februari 2012 07:15

god morgon :) jag har inte skrivit något för det har typ int hänt något men nu vet jag vad jag ska skriva :)

vi har 85 engelska glosor på prov och franska prov imorgon... jag kan det bara sådär och det gillas inte!!

idag ska en JÄTTE bra pianist komma och jag måste besluta om jag ska åka skidor på gympan eller se på konserten..

_______________________________________________________________________________________

sitter och fikar och men jag är inte liiiiite trött haha nu tog min STORA fantasi över,, hejdå <3

Av ylva-lie andersson - 15 februari 2012 18:50

glad alla <3-ans dag!! det var igår men jag kunde inte skriva något inlägg för vi hade inget internet.. :(

skulle ha varit till kyrkan ikväll men det var inget för ann-louise var sjuk :( Skulle vilja fara till backen men klockan är 7 och tror inte jag ids fara dit då...

Engelska och franska prov på onsdag nästa vecak hehe mindre kul det också :P

har snart tvingat mamma så vi ska nu ut och åka Läng skidor istället för slalom hahah hejdå på er<3

Av ylva-lie andersson - 9 februari 2012 19:56

tjoo!! idag var det orkester men vi gjorde inte så mycket utan bara spelade lite olika jazz-musik och evelina tittade på haha :) det var träning ikväll också och sofie skulle ha bjudit på fika eftersom att hon fyllt år men deet blir på söndag ist


Fredag imorgon redan<3 kommer att ha HK :)

aja, ska se på once upon a time nu:P see you later alligator


Av ylva-lie andersson - 5 februari 2012 13:17

hej jag är jätte trött men förstår inte varför?!  somnade kring 24.00 med evelina och vaknade 10 :)

sitter med mamma just nu och ser på skidor och snart kan man köra skoter för det är bara 23.5c ute idag :D


Av ylva-lie andersson - 4 februari 2012 12:35

nu blir det trevligeheter hemma hos IA :P
Middag och stoj och stök :) hihi

Höres kanske sedan ikv ;;)  //Evelina ahahahahahhahaha

(no life)

 
B kvalla men visst e vi sööööta <3



Av ylva-lie andersson - 4 februari 2012 11:23

Godmorgon :) idag så skulle det ju vara matchb på bollhallen och jag och evelina skulle sitta i cafét men det blev inställt för motståndarna tyckte det var för kallt! Men jag menar.. 35.5 är väll inte såå kallt? eller haha.


var med melinda igår :D vi skulle städa...men så blev det inte!  vi satte oss framför datorn ist ;P

Evelina kommer snart också :) måste gå på ica och handla för ikväll äre ju barnsparkfest :)

Vi har varmrätt och för ni som vill veta mer om hur det går till kan jag skriva det i ett annat inlägg :)


www.evamortsel.blogg.se

www.mmeliindas.devote.se  hejdå <3


Av ylva-lie andersson - 2 februari 2012 19:55

jag tror snart att jag ska skaffa golvvärme i mina skor :P det är -30 grader nu :(

hade volleyboll träning ikväll och fick en boll mitt på munnen, inte lika kul hehe

hade jätte kul igår i umeå, med sannna,linnea och Evelina<3 vi åt lunch på Haga skolan och middag på operan :)

köpte ett par örhöngen som var rosa ;P 

hejdå<3 glömde jag säga att det var -30 grader!!! fatta lite kallt haha

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards