ylvaandersson

Alla inlägg under februari 2011

Av ylva-lie andersson - 28 februari 2011 17:42

hej allihopa alla coola    idag var jag till Maria K och fick ryggen fixad. Hon sa att jag inte fick fara på volleyboll träningen ikväll för då kunde det bli stelt eller något liknande...   så här sitter man och deppar    Har ju nyss varit sjuk så jag kunde inte vara med förra veckan heller... det känns Hemskt att inte kunna vara med   men så är det...

 

hejdå// mig, ylva-lie   

Av ylva-lie andersson - 27 februari 2011 14:52

 hejsan idag så har vi sjungit då sanna, sandra och felicia döptes   sen när jag kom hem blev allting tråkigt... har inte haft något att göra... jag gillar att göra punkter... det blir roligare då... haha...

 

nu ska jag lyssna på musik hejdå   

Av ylva-lie andersson - 26 februari 2011 18:15

hej idag så har jag vrit ute med skotern    jag och pappa var ute ochpå skoterbanan mött vi kalle om tränade och sen for vi upp till backen där jag träffade otte,maja och marre   när jag kom hem gick jag till mormor och morfar och gick till stallet och tillbaka. sen blev det fika    nu så är Jennie och niklas här med familjen... ska gå och vara social nu hejdå  

Av ylva-lie andersson - 25 februari 2011 16:50

nu är det fredagsmys

haha ne men allvarligt det är fredg ikväll   

idag på skolan blev det typ kaos, (ett litet kaos)

för ... blev sur och sofia (matteläraren) fik halvt panik för hon visste inte vad hon skulle göra... jaja det är bättre nu tror jag 

 

hejdå // mig haha <3<3<3

Av ylva-lie andersson - 24 februari 2011 18:52

jag har lyckats med det som igen jag aldrig lyckats med tidigare   jag har laddat ner mina bilder från hela sommarn, hösten och vintern   

ska visa en del av dom...

 

                                från fjällvandring, till Autoklinten eller vad det heter...

 

 

 

 

 

 

              älskar dig <3 ska aldrig lämna dig

               

 

från majas stuga =) vihade jätte kul 

                                                                                   när vi var i norge    haha vi gick in på Expert och hede på waka waka på högsta volym och typ dansade och sen gick och sa typ kolla datorn för då hade Hoda gått in på sin blogg så den var framme    haha vi är king...

 

 

 

 

 

otte och jag i hennes stuga...

              

 

 

 

 

laisok 7A

                          

 

 

orkar inte lägga ut bilderna från hösten så jag säger väll god natt fast klockan är bara åtta...

 

hejdå//mig och puss på er

 

 

Av ylva-lie andersson - 20 februari 2011 11:04

hej idag är det volleyboll match och jag kunde inte vara med för jag har varit sjuk  

ska gå och tråka... hejdå

Av ylva-lie andersson - 18 februari 2011 13:17

hej jag är sjuk    inte bra...


Av ylva-lie andersson - 12 februari 2011 10:01

KOMMENTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

JAG TVINGAR DIG!!!!!!!!!

 

DU MÅSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards