ylvaandersson

Alla inlägg under juni 2012

Av ylva-lie andersson - 28 juni 2012 18:12

ikväll så har jag bara tänkt slöa i soffan och kanske baka:) idag har jag och linnea firat att vi snart är klara med sommarjobbet, med en tacobufe på akkan:D imorgon är då sista dagen och vi måste dock spela under storumandagarnas första dag:'(


sitter och nöter lite musik och något jag verkligen gillar är en tjej som kallas birdy, hon sjunger en massa fina låtar och jag "råkade" filma linnea då hon mspelar denna men jag lägger inte ut den:)

Av ylva-lie andersson - 25 juni 2012 08:07

godmorgon! idag var det lite lättare att kliva upp men ändå inte, var pigg och trött  för jag sovde i tält med några kompisar i helgen och sedan va vi i boxan och fikade och badade:D


idag blir det att fortsätta jobba, så jag sk agöra mig klar och sedan fara!;)

Av ylva-lie andersson - 23 juni 2012 12:49

hej sitter hos melinda och igår var det jätte ku! vi for med 3 familjer till benholmen. grillade och sedan fortsatte vi mot kaskeluokt:D ringde eva så hon komme till bron och sedan guppade vi på där ett bra tag:) jag hoppade över till melindas båt och for hem till dom, medans alla andra for till några vänners stuga....


nu ikväll har jag, melinda och linn tänkt tälta men vi vet inte vars än:P  hej och hå! XP

Av ylva-lie andersson - 22 juni 2012 14:33

hej allt går bra och nu ska vi ut med båten på midsommar, är stressad så hejdå<3

Av ylva-lie andersson - 20 juni 2012 09:21

hej har inte hunnit skriva för jag har bara inte orkat... började sommarjobba i måndags och det går jätte bra:) jag är och spelar med linnea gustafsson och nu måste jag fara:P cyklar varenda dag och ja,, det är bara så det är:P


ha det bra allihopa jag skriver då jag vill;)<3

Av ylva-lie andersson - 14 juni 2012 17:54

jippie! :D imorse hade vi skolavslutning så till hösten väntar 9,an!


idag var det kul men regnigt och det var ju inte förvånat:P Melinda sovde hos mig inatt och imorse fixade hon mitt hår så det var hur fint som helst! tog ingen bild men ändå;)

nu ikväll ska jag, eva och melinda på skolavslutningfesten på isladan så det kommer bli kul:)


hejdå ha en riktigt härlig sommar nu allihopa! :)<3

Av ylva-lie andersson - 13 juni 2012 17:11

hej idag så har hela skolan bara ännu haft en dryg dag men denna var såå mycket roligare:P såg på studenterna som gick ut och det var kul:)

gick idag efter skolan på picknik med eva :) vi for ner till bryggan och åt glass och vattenmelon och hade det allmänt gott:P


nu ska jag till stensele skolavslutningen och sedan ska man vara med maja och melinda :)


hejhej<3

Av ylva-lie andersson - 11 juni 2012 22:33

hej, varit i storuman ikväll :) var i båthamn för vi ska he ut bryggorna och sedan for jag, linn och melinda till badsjön och tog det lugnt:P 


har bakat sockerkaka till imorgon och det kommer bli såå gott med att allt fika ;) 


ha det bra allehopa:D<3

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards