ylvaandersson

Alla inlägg under maj 2012

Av ylva-lie andersson - 25 maj 2012 20:37

okej,, såhära är det! jag har haft jätte mycket att skriva om men jag har inte orkat eller haft tid... förlåt för det men så är det :P

var på kulturnatta och fick träffa William Spetz! :D fick ett kort med han och det gjorde hela min kväll!!!!

sedan såg vi även på timoteij och annat folk :P jag och melinda var less så vi gick omkring i umeå utan att veta vart.....men kom alltid fram på samma ställe typ :P helt knasigt haha vi gick in på en godisaffär också och köpte godis så vi kunde överleva :P somnade vid 4 den morgonen och till frukost blev det godis :D


mamma och pappa är inte hemma så vi bor hos mormor och morfar ett tag tills dom också ska bort(imorgon) för då far vi till min faster :D kommer bli kul att få känna sig som en storumanbo några dagar :P

Imorgon blir det att baka en morsdagstårta och vara med kompisar  kram till den som ville läsa allt


P.S jag har gjort MYCKET mer än detta


jag önskar den kunde vinna! För den som inte hört den så är detta finlands vinnarlåt i melodifestivalen och hon sjunger då på svenska <3


Av ylva-lie andersson - 13 maj 2012 21:16

hej har haft jätte rolig helg, for ju på discot sedan gick jag och några hem till tony och jag fick pröva spela LOL haha det var ju inte lätt kan jag säga :P fick hjälp men dog ändå... lördag var vi med cecilia och gick till ett grillkalas för lydia som fyllt 15! :) idag har jag sett film och varit på träningen :) känner mig jätte trött för det har ju inte varit tidiga kvällar hehe...



Av ylva-lie andersson - 11 maj 2012 16:51

hej hemma nu och som ni har sett så har eva gjort ett inlägg :D kolla www.evamortsell.blogg.se


ska snart äta sedan bär det av mot dushen!! haha och EFTER den Då far vi till storuman!! längtar! hahahh jag är så glad hihihi!! :) hoppas på det bästa ikväll :)

Av ylva-lie andersson - 11 maj 2012 16:43

Goder afton stalkers och uteliggare! Eran favoritblogg har just blivit kapad av mig! Eva Mörtsell! Nej men seriöst då, gästbloggar här hos Ylva. Kul va?

Chillar i hennes rum och förbereder kvällen! Megadisco! Yees!! Ska nån av er dit? Kommentera om det vet ja ;)

Ska fixa oss, äta och stressa inför kvällen. Det kommer bli så grymt, jag lovar! Eller ja, hoppas jag.

Ni förstår att jag sällan är på discon och jag försöker uppskatta det de få gånger det händer! Ylva förklarar fördelarna med spegeln!

Glöm inte att hälsa på hos mig! ;) http;//www.evamortsell.blogg.se hoppas att ni inte ändrar er!

Av ylva-lie andersson - 11 maj 2012 07:59

hej klev upp i morse och små städade lite på rummet för eva ska sova över hos mig inatt! :)

idag kl 1 så ska jag och fler från laget spela/lära en grupp från Tärna om volleyboll och sedan ska vi ha småplans spel!! kommer bli jätte ku:D

snart går bussen så jag måste gå ut nu,, ha det bra och gör inget dumt ikväll;P

Av ylva-lie andersson - 10 maj 2012 22:10

hej ikväll var jag ute med melinda och sprang efter träningen :) vi for till hängbron och stannade där,, kastade macka och träffade pea som fått en stor fisk! :D sprang tillbaka till bollhallen och for hem :)


idag var det orkesterdagen så det var folk från l-sele och vilhelmina där :) spelade och hade kul! 

imorgon är de disco och eva ska äta hos mig sedan ska vi dit:) kommer bli grymt kul :D


Av ylva-lie andersson - 8 maj 2012 19:29

hej har inte gjort något ikväll förutom att kollat på lite skor, klänningar ec :) lyssnar på musik och ska snart upp och läsa :) har fått några frågor tidigare och här kommer svaren :)


1, HAR DU NÅGRA SYSKON?

- Ja det har jag :) en lillasyster som heter Jossan www.josssananderssson.blogg.se


2, VARFÖR SKAPADE DU DIN BLOGG?

- Jaaa.. det var väll för att många började göra det så jag tänkte, varför inte? :)


Av ylva-lie andersson - 7 maj 2012 22:28

heej,, ikväll blev det fler än jag trodde och emma,eva och evelina var JÄTTE duktiga!! efter åt kände man sig lite som en sockerbit för jag har totalt ikväll ätit en stor bulle, en glass, en munk och en donaut och skillnaden på munk och donaut om ni inte vet det är att munken har ingen topping med strössel på! :)


ska sova så natti natti alla och hoppas ni har det mindre lhust i erat rum än mitt för i mitt lyser solen up hela huset känns det som...  :( tvingat mamma att köpa rullgariner så snart kommer dom :D

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards