ylvaandersson

Alla inlägg under juni 2011

Av ylva-lie andersson - 26 juni 2011 11:04

ett två tre på det fjärde ska det ske,

på det femte gäller det och på det sjätte SMÄLLER DET!!!


idag SMÄLLER DET

JAG KAN FORTFARANDE INTE FATTA DET MEN IKVÄLL SÅ FAR VI =)

KL 4 SÅ ÅKER VI HEMMIFRÅN OCH OCH HALV 9 ÅKER TÅGET FRÅN UMEÅ STATION

Av ylva-lie andersson - 25 juni 2011 17:25

hej imorgon så far vi =D 

och jag kan inte fatta det för det är så mkt som kommer att hända..


                PACKLISTA!

 

tröjor           =)

byxor           =)

shorts           =)

ögonmask      =(

badkläder      =)

handduk        =)

sängläder       =)

pyamas         =) 


FIKA       MÅÅÅSTE MED !!!



HEJDÅ   



Av ylva-lie andersson - 24 juni 2011 20:46

hm imorgon så är det bara 1 dag kvar så sen efter det så far vi!!! kommer bli hur kul som helst och jag kan itne fatta det!


ska sova hos mormor och morfar inatt och se ska vi sova en natt till och sen far vi på middags tid på söndag!!!!!


LÄNGTAR!!!!!


               ÅD JEH    HEJ DÅ

Av ylva-lie andersson - 22 juni 2011 20:35

hej inatt så har evellina, Tilde och Otte sovit hemma hos mig och vi hade jättekul =)


Imorgon sa jag till tandläkaren i L-sele och dom ska bara kolla läget haha 

klockan 9 på Morgonen och sen efter det så ska vi på jysk och hämta

våran nya tv-bänk som är vit!


ska snart fika =)  MEN MAMMA HAR GLÖMT BORT ATT KÖPA MACKOR

SÅ DOM ÄR SLUT!!!!!

Ska gå till mormor och låna en macka och sen ska jag sova haha

hejdå

Av ylva-lie andersson - 21 juni 2011 15:16

hejsan, inatt sovde jag och jossan hos mormor och morfar men morfar är i Litauen eller något sådant land för där så spelar han( instrument) ...


nu ska jag kolla på Extreme home makeover  =)

Av ylva-lie andersson - 20 juni 2011 11:35

hej, det bloggen kommer handla mest om framöver (i en vecka) är om göteborg!

inatt så sovde jag och jossan i tältet och nu har vi skyndat packa ihop det för det började regna och vi skulle ändå hett ihop det...


ska äta lunch nu så hare gött allihöpa haha X)

Av ylva-lie andersson - 19 juni 2011 21:21

hej nu äre SÖNDAG och på SÖNDAG! så far vi till GÖTEBORG!!! 

så här ser våran lista ut men den kommer säkert att ändras lite =)


* Mån: vi kommer på kvällen och då går vi på liseberg!

* Tis :  före lunch, Paddan å sjöfartsmuseet.

           efter lunch, Nordstan =)

* Ons: före lunch, Universeum

          efter lunch ... fästning?

* Tor:  SHOPPING!!!

* Fre: hemma =(


och såklart ska vi på liseberg varenda kväll!!! =) kommer bli såå kul och jag kan inte fatta det!!!!


FATTA!


HEJDÅ <3   HADE JÄTTE TRÅKIGT IDAG SÅ JAG BYGDE KORT HUS   OCH VÅRAN 3 MENING VAR OCH HÄLSADE PÅ SÅ DET VAR JU KUL =D

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards