ylvaandersson

Alla inlägg under augusti 2011

Av ylva-lie andersson - 31 augusti 2011 20:35

hej jag är snart/ nästan sjuk,,

jag ser på true talent hahaa (not) jag vill fika se sova


väskan JAG BARA MÅSTE HA!!!!!! VILL HA!!!

Av ylva-lie andersson - 29 augusti 2011 20:42

hej idag var det skola, den var kul :D

ikväll var jag med otte och vi bara "chillade" sen for vi ut med hennes båt (fast jim var med)!

nu har mamma farit på jobbet och jag är trött så snart ska jag sova haha


så godnatt i förväg <3

Av ylva-lie andersson - 25 augusti 2011 18:18

hej idag var det otympilga spelen eller hur det stavas och deet gick INTE bra för oss..

mamma har målat om hall bänken så den är vit med svarta lådor   

                                                  
                                                  
                     


Imorgon fyller Ottilia Kristina Beatrice Andersson år och hon önskar jag en rolig,fin och UNDERBAR födelsedag!!!     

en liten *saga* om jag och otte haha


Y :  /surprise)


 O:  /åhh, tack! )


Y :   /äh! jag hörde att du behövde den bästa presenten haha)


bara på skoj förstått haha

 

                                     GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN OTTE! (IMORGON)



Av ylva-lie andersson - 22 augusti 2011 20:50

hej jag färgade håret på emma ikväll henens var en mörkbrun toning och cecilia färgade mitt som skulle blir mörkbrunt!!! men det blev som brunt med RÖTT.

imorgon blir det skola och jag tycker det känns såå bra med det.. idha och emil började igår så det är lite fusktigt....


Av ylva-lie andersson - 22 augusti 2011 07:18

klev upp 7 för att 8 ska vi fara och jossan och ronja ska med..

vet inte om jag ska få tandstälning idag nere eller inte...


hejdå

Av ylva-lie andersson - 21 augusti 2011 22:26

har haft jätte kul i vännäs, kvällen tillbringades med emma och cecilia och vi hade SÅÅ kul!  ska till tandläkaren imorgon TIDIGT! 9,10  SÅ jätte tidigt ja!

skolan börjar på tisdag och jag längat så saknar skolan!

    

    och en jeans skjorta som jag har på mig ;P

Av ylva-lie andersson - 17 augusti 2011 15:31

ja imorgon kl 06,40 far jag med bussen och kommer fram 10,40! LÄNGAT SÅÅÅ

rebecca hade tagit ledigt så hon kunde följa till umeå och shoppa och faster maggan hade bakat kaka och sådant

ska äta friletter och filsås och det är gott!

Av ylva-lie andersson - 15 augusti 2011 09:48

hej, imorse åt jag rostade mackor och när ajg kom ner så skulle jossan dansa zumba så jag gjorde det med henne, det var jätte kul =) hon kollade på youtube efter det och där fanns det..


hejdå

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards