ylvaandersson

Alla inlägg under augusti 2010

Av ylva-lie andersson - 24 augusti 2010 16:53

Heej, nu är jag hemma och idag känner jag mig jätte stolt över mitt hår haha inte som igår  

 

 Nu så lyssnar jag på Not Afraid med Eminem. Och det är en bra låt ska ni veta!!!  

 

Idag blir det pannkaka och sist när jag var hemma hos min faster så hörde min lillkusin ordet pannkaka och började ropa efter det ;) haha.

Idag har jag varit med otte och vi har bakat cuppcakes med choklad topping och strössel på. Vi skulle göra negerbollar(chokladbollar om ni vill det) men vi hann inte md det. Vi satte oss vid datorn   och spelade något roligt spel som vi hittade istället.

 

Nu ska jag kolla runt lite och bara lata mig för

     Imorgon börjar SKOLAN!!!!!!

 

Och jag längtar så mkt, gör inte ni det???

Nu så komm agnes hit hon ska vara med jossan ikväll.

 

Nu ska jag gå och äta

 

 

HADE//YLVA-LIE

 

Av ylva-lie andersson - 23 augusti 2010 11:23

tack för alla ni som läser min blogg,

kollade på statistiken och

hade 10 st som kollade på min

blogg för någon dag sen tack för det

  

Av ylva-lie andersson - 23 augusti 2010 10:42

Hej nu är jag hemma, kom hem igår vid kl ett eller två och då fick jag se mamma och pappas rum. Dom har målat om nu när jag varit borta i hedvik och det blev jätte bra, Gråa väggar och en med typ en fond vägg i tapet som också är grå. Och det bästa är taket. Det är målat i en jätte snugg knall blå färg och svarta lister.

 

Nu ska jag prata om annat, jag har varit och klippt mig nu på morgonen och det blev jätte bra fast jag känner mig så annorlunda och som att det inte blev helt rätt fast jag tycker frisyren är snygg. Jag menar att jag trivs inte med den fast jag tycker att den är snygg, menmen nu får det vara så.

 

Tänk att imorgon är det bara en natt sen börjar skolan, jag längtar så mkt.

Nu ska jag ringa ngn, har så tråkigt....

 

HeJdÅ/// ylva-lie

Av ylva-lie andersson - 20 augusti 2010 09:38

Heej nu har jag fikat och på mig idag är det mjukisbyxor och en härlig tröja från lindex, I ume har jag haft det rätt bra jag "köpte" (mamma köpte) det var en rosa tröja från lindex, en svart rutig skjorta också från lindex, en ny gympa tröja som var svart/vit fråm Maxi ica och sockar,sockar, en vanlig rosa tröja med tryck där det står Sport i rosa.

Hedvik <3

 

HEj idag ska jag följa med otte till hedvik där hennes stuga ligger. Vi kommer att stanna där tills på söndag och jag längtar verkligen. Har inte varit där på hela sommaren och jag brukar vara där ofta med otte. Vi ska ut med båten för hennes mamma frågade om min flytväst var hemma men den är ju i båten... Jag tycker inte att vi behöver det menmen ska inte klaga, jag får ju följa med så det är ju kul.

 

Nu sitter jag och nöter låten Airoplanes och jag lyssnar om och om och om.

 

 

Nu ska jag nöta mer musik  Hejdå <3  

Av ylva-lie andersson - 18 augusti 2010 07:54

Heej idag ska jag,jossan och mamma till ume  men bara till sjukan förstås, jossan ska på koll och träning.

 

Igår var jag med otte och vi gjorde typ inget, haha förutom att baka en jättestor negerboll/chokladboll, O. Nu har jag fikat och har inget att skriva. Jag fikade macka med skinka och mjölk och nu ska jag se på tv och vänta på jossan och mamma, dom fikar än tror jag.

 

 

 Hejdå// ylva-lie

Av ylva-lie andersson - 16 augusti 2010 21:21

Heej nu har jag nyss fikat och det blev tunnbrö macka med prickekorv och blåbärssoppa, jättegott...

Nu så ser jag på CSI NY på 5,an.

Idag när jag och mamma skulle boka en klipptid hos karin så hann jag inte ens stänga datorn så kom marre och otte hit och då följde dom jag och mamma dit. När vi väl kom fram och bad om en klipptid så hade hon fullbokat ända till mitten av september  

 

Nu ska jag upp och sova typ se på lite film ksk, god natt alla syns imorgon  

 

GODNATT//ylva-lie

Av ylva-lie andersson - 16 augusti 2010 14:47

Finns mer låtar men jag orkar inte räkna upp dom. Nu ska jag och mamma gå till karin och boka en tid för klippning

Hejdå  

Av ylva-lie andersson - 16 augusti 2010 12:32

  Hej idag mår jag jättebra , jag har inget att göra idag så jag ska lägga ut lite musik 

 så att ni kan lyssna lite om ni vill 

 

Nu ska jag bara ta det lugnt och gå och köpa glass   fast jag tror ksk att vi har nere i källarn, får väll kolla...

 

  Hade bra// Ylva-lie   

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards