ylvaandersson

Alla inlägg under oktober 2010

Av ylva-lie andersson - 30 oktober 2010 09:01

Halloween   

Heej nästa vecka är det Halloween och imorgon ska jag till vännäs till faster och kusiner. kommer säkert att bli jättekul  

Idag ska kag packa ksk och jag ska vara i vännäs tills på onsdag tror jag.

INGEN får glömma att komma på halloween discot på fredag,på akkan och komihåg att glä ut er.

jag ska färga håret brunt till på fredag så jag kan ha mitt löshår.

det här känns som ett dåligt inlägg...menmen

Av ylva-lie andersson - 26 oktober 2010 20:43

Heeej nu var det ett tag sen jag var inne för sist jag satt vid datorn var vid sista inlägget och det var ett tag sen. Nu är det snart höst lov, bara några dagar kvar.  

Jag skulle vilja fara ksk hem till faster men har inte hunnit prata med henne. hon bor i vännäs. Och då kan jag hälsa på min kusin/kusiner. Jag vill så gjärna att det ska komma mer snäö för nu är det andra gånger det kommer mkt och nu är det upp till min aknän fast då har ju lite smällt också.

Nu ikväll har jag försökt mig på mitt so-prov/hemprov och jag har enn början men inget mer, jag är inte h'ller nöjd med början.

Nu ska jag gå ner och fika jag har också rivit mig på armen så jag har ett så på under armen på höger så den är typ öm och ksk 7 cm brett och det ser ut som att jag har kuttat mig    inte bra...

Jag lovar att aldrig göra det, varför det ser ut så är för att jag skulle stoppa ner ett papper i en soptunna,kanten var vass och jag rev mig på den. jag funderar över att tona mitt hår brunt men varje gång jag säger nu ska jag göra det! vågar jag inte för jag gillar min hårfärg då.

nu ska jag fika

hade bra// MIG   

Av ylva-lie andersson - 16 oktober 2010 18:23

Nu närmar vi oss 2012 för våran datakabel är sönder och kan inte laddas och min touch tel, har slutat funka, touchen är sönder och nu får jag ha en twlwfon som är mer än 7 år och allt är BLÄ!!!!

 

Jag har hittat/hört ny låt kommer nu

 

HEJDÅ <3<3<3<3

 

Av ylva-lie andersson - 13 oktober 2010 21:00

Åhh vad jag är glad, för det

 

SNÖAR!  fatta!

 

Åhh vad kul, jag spricker snart.

 

Idag var det helt vanlig skoldag. Efter skolan gjorde jag lite läxa och sen for jag och otte till bion och såg på vampyrer suger

 

den var jätte rolig och jag tror att bara jag och otte skrattade haha   

 

Nu ska jag sova... 

 

 

 

Godnatt <3<3<3

Av ylva-lie andersson - 10 oktober 2010 20:05

Hej idag var jag med kören i kyrkan och sjöng, och det gick bra.

Ikväll var jag med evelina, elias och simon. Vi hade kul.

Vi körde 4-manna games eller hur det stavas?

 

Nu ska jag ringa otte för jag tror vi har skridskor på idrotten imorgon   

Jag måste få mina skridskor slipade och min hjälm är för liten så jag kommer inte att få det lätt imorgon tror jag.

Nu ska jag åka dusha och göra lite annat smått å gott haha

Av ylva-lie andersson - 9 oktober 2010 17:48

Heejsan svejsan  idag var jag med otte   vi var på akkan och då vi kom dit så var det stängt så vi fick vänta.

När det öppnade spelade vi bowling och fikade och jag åt en kulglass med vanilj och regnbåge   och det var gott....

 

I bowlingen så vann jag med typ ett eller två poeng och det var väldigt bra för jag är sämst på bowling.

Jag vann även i fotbolls spelet och i biljard haha   

 

Idag åt jag/vi tacos Mums till middag och jag har tacos kåma haha.

 

Nu är jag med otte, vi sitter i soffan och hon sms,ar med elias.

Nu ska vi gå ut hehe

 

HEJDÅ// MIG   

Av ylva-lie andersson - 7 oktober 2010 14:15

Hejsan imorse var jag till tandläkaren och drog en tand som var jätte stor. Jag fick ont i framtänderna och i käken och ont gjorde det. Jag skulle få vara hemma tills lunch och sen när mamma ringde carina på skolan så sa hon att det var bara elevensval och sen slutade vi så hon sa att jag kunde vara hemma idag. Det var nog bäst så för jag är jätte trött och har väääldigt ont  .

 

Nu ska jag sova Zzzz.....Zzzzzzz.....

Av ylva-lie andersson - 6 oktober 2010 16:44

Hejsan  idag var det ??????? där man skulle hitta 8 olika "stationer"  och man skulle hitta alla. jag och emma hittade alla förutom 2 och nu ska jag äta

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards