ylvaandersson

Alla inlägg under september 2010

Av ylva-lie andersson - 24 september 2010 18:37

Heej idag drog jag en tand kl 9, och jag hade en inflammation också så jag fick dubbel bedövning och den släppte inte först ksk klockan halv tre och det var jobbigt för jag hade ont och kunde inte äta något så när jag kom hem åt jag två yogurtar och soppa med fransker och mjölk haha   Nu ska jag lata mig

 

HEJDÅ // MIG   

Av ylva-lie andersson - 21 september 2010 20:42

Heej idag var det skola och det gick bra,

 som jag sa till en kompis: känns som att varje dag är den första.

 

Nu sitter jag och ser på idol och hoppas det blir bra.

 

Jag har typ väääldigt lite att säga men en sak har jag facktiskt

 

 

HEJDÅ syns senare  

Av ylva-lie andersson - 18 september 2010 17:15

Nu är det fredag kväll och ska bara ha fredagsmys haha   

Till middag blir det en taco nånting och jag är trött  


HEJDÅ  



Av ylva-lie andersson - 15 september 2010 16:26

heej idag var det orientering och det gick dåligt.

Nästan alla tjejer i 7b var lite olika saker, tex någon var pippi,karlsson på taket, Dumma tjejen i 101 dalmatiner mm

 

nu ska ja äta HEJDÅ   

Av ylva-lie andersson - 14 september 2010 16:33


  


KOOOOOMMENTERAA!!!!!

Av ylva-lie andersson - 14 september 2010 16:23

Hej idag var jag trött och det berodde på att jag somnade ett och klev upp typ 7 på morgon.

 

Nu är jag less

 

Hejdå   

 

 

Av ylva-lie andersson - 13 september 2010 20:54

    HEJSAN alla idag har jag varit på skolan och jag har spelat min tvärflöjt med Ullrica och det var jättekul,fast lite svårt var det.

Nu ikväll har jag varit med Tilde och otte   och vi har varit på badet   och gjort lite olika saker.

 

Nu ska jag borsta tänderna och sova haha

 

God natt    syns ksk imorn// mig

Av ylva-lie andersson - 12 september 2010 15:53

Heej idag har bara varit lat och klätt mig i nästan en timme haha   för när jag hade hittat en tröja passade inte min andra och så vidare...

 

Ikväll ska jag och otte fara och se på Eclipse   och jag längtar så mkt att jag vet inte vad. Eclipse betyder väll måne tror jag på något språk.

 

Såg på facebook att fler också skulle dit så får väll se, men jag tror det kommer att vara helt fullt av people.

Nu sitter jag och lyssnar på mer musik  

och jag ska nog snart äta hade bra hejdå

 

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards