ylvaandersson

Alla inlägg under november 2011

Av ylva-lie andersson - 27 november 2011 20:31

har haft jättekul i vännäs/umeå :) Ilördagskväll så var så kul med faster maggan, kusinerna emil och idha <3


emil: I ám dancing, i ám dancing, i ám going....  haha som vi skrattade :D längtar till nästan gång vi möts.


det var 1 advent och vi var och sjöng i kyrkan med alla konfirmander (nästan).


 

Av ylva-lie andersson - 23 november 2011 20:26

hej idag på skolan var allt normalt förutom att jag gick till data bosse så att han kunde hjälpa mig, för jag kunde inte logga in på skrivarn/kopiatorn. ikväll så var vi ju på kyrkan och det var kul!  =) vi hade 7 kamp. vårat lag förlorade suck, men vi hade kul =D snart så ska evelina den bästaste och snyggaste få skriva ett inlägg :D




Evelina´s inlägg :D

De hä va ju inge kuligt.... (dumma IA) Jag ville ju skriva ett HELT EGET inlägg :(
AJA! Take it or leave it!!
Kvällen ha vart GRYM! IA & jag va bääääst på å gömma oss å äta choklad (än fast vi va på olika lag)..
Ylva håller just nu på att plocka ihop grejjor till sin lillasyster och jag ska få åka me Åsa hem, (ska färga håret ikv, BLOOONDARE!)..

PS: I know that im skriver drygt.. // EVELINA THE BEST!!
DS: KRAAAAAAAAAAAAAAM!

Av ylva-lie andersson - 22 november 2011 20:50

idag så var det simning på gympan och det var ju som vanligt Kul! vi fick göra mum-mot-mun metoden och (tryck med händerna på bröstet) saken på en docka! haha ... jag skäms coh mår lite dåligt för våran so-uppgift skulle vara inlämnad ikväll men jag glömde ju självklart bort mitt anteckningblock i skåpet.. :( jag har skrivit klart allt men måste renskriva och det kommer jag att göra på lunchrasten... det var dåligt!!!!!!!!


   snart! så är det lika mkt snö här <3

Av ylva-lie andersson - 20 november 2011 12:45

jag vill nästan inte blogga för jag är såå less på min header.. :( 

DET SNÖAR BARA IFALL NI MISSAT DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!

mamma väckte mig 11.15 och sa att jag var tvungen att vakna och så ropa

jag: Har det snöat?!

mamma: Ja det har det..

jag: Va! (Hoppade upp ur sängen och sedan sprang jag ner och ringde pappa för att skryta om att det snöar)


och då jag pratade med pappa berättade han att det regnade i Göteborg.. HA HA HAAA!!!!


hejdå <3


  är dom lite snygga eller?!

Av ylva-lie andersson - 18 november 2011 15:27

Dagen var väll normal :-) vi hade musik som sista lektion och den är typ för första gången KUL! Evelina och ottilia ska komma ikväll så vi ska se film och evelina ska välja film så det blir väll någon skräckis hehe.... Ska baka muffins tror jag, innan dom kommer .. Eftersom jag ska på Stallet imorgon så vill man ju ha nå go'fika med sig :-D

Av ylva-lie andersson - 16 november 2011 20:50

idag så var allt nästan normalt :S eva var sjuk och jag spelade biljard med Emma H! 2 st onormaligheter på EN DAG!

jag var på stallet ikväll :) hade kul där :D .... joléne var frisk idag så det var kul :D

en låt som jag bokstavligt talat NÖTER!!!


Av ylva-lie andersson - 10 november 2011 17:03

ikväll blir det ingen träning.. blir istället UG! spelade idag och det är så kul förutom att JAG KAN VERKLIGEN INTE RÄKNA med 6delar,8-delar ochsådan för då säg musiklärarn

-nej men ylva-lie nu ska du spela i åttondelar inte 4delaroch jag FATTAR INGET!!!! kan erkligen inte.. nåja nog om det sedan spelade vi i 2 timmar nästan med orkestrar ;) först den yngre orkestern och sedan våran. på julsoaren den 8 dec ska vi spela Da do ran ran ran do ran ra eller så haha, flintsones, mamma mia och jul jul :) kommer bli SÅÅÅÅ bra!!! kom och kolla snälla


Av ylva-lie andersson - 8 november 2011 21:29

idag på skolan var allt helt normalt... vi spelade lite kort före gympan, och vi hade simmning som var jätte kul ;)

ser på House och VEM? tycker inte om house...   

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards