ylvaandersson

Alla inlägg under oktober 2011

Av ylva-lie andersson - 27 oktober 2011 21:15

hej som ni ser har dom ändrat text-bredden och det är inte jag som gjort det utan www.bloggplatsen.se .

hade volleyboll träning ikväll och vi hade mer träning på drop/smash och överarms serv :) det är SÅÅ kul tycker jag! 


En låt som  vi ska spela på norrlandsoperan i februari är Hedwig´s Theme!!!!! kommer låta VÄLDIGT maffigt!

Av ylva-lie andersson - 23 oktober 2011 20:57

hej sitter och fikar och ska se på Pan am :)

Av ylva-lie andersson - 18 oktober 2011 21:46

hej ;) igår så kom våran "stora" dator tillbaka!

har gjort franska ikväll och läst svenska boken.. imorgon så ska vi ha franska prov och det kommer inte att gå bra för mig:(

på gympan hade vi styrketräning och det gick ju finemang  haha


                         hejdå <3

Av ylva-lie andersson - 16 oktober 2011 20:30

varit i Fianberg =) i helgen hos evelinas pappa med evelina!

har inte jort mkt. sen idag var det konf träff och imorgon ska jag få tandställning nere :'( har även sedan kl 4 tilll halv 6 pizza cup :D jag är lagkapten känner mig stolt men jag hoppas att vi vinner så.. KOMIGEN NU LAGET!!!! 

Av ylva-lie andersson - 12 oktober 2011 19:34

förlåt men jag hittade kameran, la upp bilderna på datorn men glömde att lägga ut dom haha. :S


   

  

det var INTE alla men jag kommer att sprara så jag har något att lägga ut sedan =) ska fika nu och förresten! kvällen tillbringades på stallet =)



Av ylva-lie andersson - 9 oktober 2011 15:30

VILKEN tråkig dag!

skulle baka muffins  cupcakes och en dubbelsats med lite större formar som vi har, men efter 1 min i ugnen så började dom 2 längst bak att rinna.

och dom rann ner på dom varma pinarna och... USH! BLÄ! BU!!!

NU så ska jag och leta efter kameran så jag kan lägga ut bilderna som jag har tagit ;D kommer snart så fort jag har hittat den!


Av ylva-lie andersson - 8 oktober 2011 18:31

jag har snart blivit sjuk igen tror jag för minsta ansträngning och jag har ont i halsen och nu har jag fått hosta för att det irreterar och jag är

jätte tät i näsan med SNOR!


Nu kom otte och evelina ;D så jag ska vara social med dom!

                              HEJDÅ/ från m'oa

Av ylva-lie andersson - 7 oktober 2011 18:28

hej kände för att bara mys ikväll =)

ska inte göra något speciellt i helgen så bara att ni fråga...

ska försöka lägga ut en låt/bild i varje inlägg så det bli lite roligare att läsa


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards