ylvaandersson

Alla inlägg under december 2010

Av ylva-lie andersson - 30 december 2010 23:43

Heej ligger i sangen och skriver, det gar inte sa bra for det finns inte dom 3sista bokstaverna pa mitt tangentbord :( imorgon far vi till nalovardo och det blir kul ;) ska sova nu godnatt puss och kram fran miiig hihi

Av ylva-lie andersson - 30 december 2010 15:52

Heejsan idag har jag om sakt var inte gjort någonting, jossan kom hem idag. Hon har varit i vännäs hos faster och kusiner  

imorgon ska vi ksk fara till nalovardo och åka slalom och det kommer att bli jätte kul  jag vet inte vad mer jag ska skriva så jag slutar nu...

 

HEJDÅ <3

Av ylva-lie andersson - 30 december 2010 15:42

Heejsan idag har jag inte gjort något

Av ylva-lie andersson - 29 december 2010 19:28

jiiipie jag har äntligen fått nya slalompjäxor   

köpte dom för 300 och dom är RÖDA och bara andvända ett år tror jag det var   

frakten blir lite dyrare för dom är från typ skåne menmen, annars hade jag fått låna nått av otte och det är ett par som är gaaaamla=20 år ksk, men dom var ganska sköna hehe  

Nu ska jag baka knäck med mamma   

 

HADE BRA <3 

 

 

Av ylva-lie andersson - 27 december 2010 15:52

HEEJ nu har jag nyss varot hemma hos mormor och morfar, vi hade mini jul med kusinerna och ja fick ett present kort på lindex för 250 kr tror jag att det var  jag blev jätte glad hihi.

 

nu ska jag berätta vad jag fått på julafton och det var nogra jätte bra´a   saker  

 

* En surfplatta

*Snygg slalomhjälm

*Ansikts tvål/medel

*Dra på lakan

*Filmer

*Med mera   

 

Av ylva-lie andersson - 22 december 2010 13:25

  Heej eftersom röd är julens färg   så skriver jag med den färgen. idag när jag kom till skolan sjöng vi lite jul låtar i röbrohallen som alla kunde, efter det dansade alla klasser jenka och och vi fick dansa 30 steg och arobic. 6,an dansade polka och 8-9,an dansade vals, emma lärde mig dansa vals och det var jättekul  

 

jag hälsar en god jul till er alla. särskilt.

 

Emma lundin, otte, marre, maja, evelina, eva, släkten, tilde, linn, jojo och julen

Av ylva-lie andersson - 21 december 2010 16:22

jag vet inte vad jag ska skriva och därför har jag inte skrivit på väldigt länge...

idag hade vi IQ dagen på skolan och då är man på olika stationer och gör olika saker   

om några dagar är det jul och jag längtar    så mkt.

 

ikväll ska jag på jossans julavslutning och det blir nog kul.  

 

jag har börjat spela volleyboll och det är jätte kul   

 

jag vet inte vad jag ska ha för kläder ikv men något blir det.

 

 

nu ska jag börja kolla på kläder  och hoppas man hittar något fint. jag ska börja skriva mer nu och det ska jag   

 

 

HA NU EN RIKTIGT BRA

 

GOD JUL     

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards