ylvaandersson

Alla inlägg under januari 2012

Av ylva-lie andersson - 30 januari 2012 22:00

hejhej,, träning ikväll ovh har nyss bakak klart mina kakor;)

vanliga havreflarn,men man lägger en gegga mellan 2 havreflarn och låter de dra lite så blir kakorna sega och

Jätte Goda<3


På träningen hade vi en liten fys kan man säga till uppvärming:) kul och det är faktiskt roligare än man tror för alla skrattar och då skrattar man sjläv, OCH alla kämpar och spänner sig hahaa så man låter jättttte KUL då

alla "stönar" och klagar hehe


hejdå och godnatt<3

Av ylva-lie andersson - 25 januari 2012 21:16

visade sig att vårat No-prov är flyttat till änsta vecka :D så jag hann fara till backe ikväll med evelina och simon:)

hade planerat att matilfa skulle komma också men hon kom inte:(

Mina skidor har kommit btw!!!! jag ÄLSKAR dom! lite svåra att styra/bromsa och svänga med men JAG ÄLSKAR DOM ÄNDÅÅÅÅÅÅ<3 jag har kommit på att om man gör en smiley med 2 munnar såhär :)) har gubben en dubbelhaka;P


Ny jacka och skor också kommer väll bilder:)


hejdå ska dusha sedan sova hehe GOOOOOOOOOD natt

Av ylva-lie andersson - 18 januari 2012 17:22

Hejsanhoppsan, detta är Evelina som annropar!! Jag har ett viktigt meddelande till er som sitter ensamma hemma en sådan kall januari kväll,.. GÅ UT!!!!

Det var allt för mig tack och hej!
:-D

Av ylva-lie andersson - 15 januari 2012 20:24

tjosan i trosan hehe.. jag kvaddade i backen IGEN :( landade självklart på svanskotan och nu har jag jätte ont... ska köpa en ryggplatta och bara för att jag köper en kommer jag ALDRIG mer falla hehe (min teori)

ser på Bones DET ÄR BÄÄÄÄÄÄST


 hejdå <333

Av ylva-lie andersson - 14 januari 2012 20:46

Hejsvejs lingonfejs xD nu är Evelina här   
Ylva-Lie Andersson är en av mina bästigaste kompisar      (ursäkta stavningen) hon är super gullig och super duper snälligaste i världen,.. tror jag,..  har ju inte träfat alla i världen    sry att ja bara babblar :P aja, vad gör alla en lördagkväll? :P själv har jag vart med Ottilia å Ylva-Lie ikv, först byggde ja å Otte snögrotta å sen komme IA å då gick vi till IA å hon to på sig teckisar, å då sen gick vi å speja på de som var i snöhögen vid ICA.. (osynliga som vi är) haha,. aja kvällen ha vart grymm      Sitter nu hos IA å försöker få igång hennes surfplatta och jag mobbar dem egenom att inte tala om vem ja skriver med.. MWOHHAHAHAHA! // Evelina Ångqvist    PUSS Å KRAM!

Av ylva-lie andersson - 14 januari 2012 20:39

hej igår var jag och knäckte ryggen :s visade sig att höften var 1 cm sned och nacken bara brakade och brakade då esbjörn fixade :) haha idag fick jag fara t backen men jag fick inte hoppa :( hade ändå kul åkte med otte och träffadde matilda och evelina ibland :D åkte även med ida i slutet :D ikväll var vi bjudna på middag hos mormor och morfar då vin åt Palt ;P lite gött eller? var emd otte och evelina ikväll nu sitter otte vi surfplattan och evelina skriver med sin fina smsmpartner som hon inte vill berätta om hehe...

Av ylva-lie andersson - 10 januari 2012 21:52

hejhej var i backen och kvaddade haha slog min svanskota men överlever;P

skolan började idag :D hade kul på gympan mer än så är det nog inte :) sååååå


                                  hejdå<3

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards