ylvaandersson

Alla inlägg under december 2011

Av ylva-lie andersson - 31 december 2011 16:54

hej sitter hos linn och vi ska fira nyår här :P hade kul igårkväll med cecilia,melinda och linn <3

ikväll så är eva med också! kommer bli ännu roligare haha

melinda -I got a hangover oååååooåååååhh

alla sjunger hahahahahaha gott nytt år på er alla hejdå, ps somnade igår kvart över 5 imorse haha

eva hälsar <3 ska äta pizza också som vi har lagat haha !!!! hejdå alla hälsar btw

men eva hälsar mest :P

Av ylva-lie andersson - 29 december 2011 09:54

Godmoorgon :) ligger i sängen och ser på tv med alva. Ska gå ner och fika :P

Av ylva-lie andersson - 28 december 2011 21:55

ska dra en snabb december :P vi for till canarie öarna med fam, 1vecka hade kul :D kom hem på kul firade den hos mormor och morfar med kusiner och vänner <3 fick lite småsaker haha igår tog jag och melinda bussen till sorsele ;P vi var med micke<3 och några fler hihi åt på sibylla, gick på "Gulan"? och såg film typ...

var med kusinerna också idag :D hade kul i lindalsbacken haha mamma åkte bob i hoppet och ropa haha


har nydushat och ska sova för jag är TRÖTT!! oftast så sover man då ;P



hejdå, gott nytt år,,,,,, BTW ska fira nyår med unerbara cecilia,melinda,eva och linn <3

Av ylva-lie andersson - 11 december 2011 20:27

hej, idag så hade vi jätte kul i bussen :P vi satt väldigt stilla och lugna! (not) vi vann ingen match men vi gjorde ett bra jobb, och jag tycker själv att jag har blivit bätte på smashar :D vi hade lika kul i bussen på väg hem men då sov jag lite också haha, just ja! min telefon dog redan innan vi kommit till l-sele haha så den var ju lite onödig :P 


lyssnar på amandas final låt som vann, jag tycker att det var hetl rätt som vann! men oftast så brukar ju 2,an bli större så ifall det är så så hoppades jag på att amanda blivit 2a hahah :)


lite bilder från konf. 

       orkar inte rotera den haha


 

Av ylva-lie andersson - 8 december 2011 21:53

hej imorgon äre Reflextionsdag och jag ska vara med cecilia och emma :D var jätte länge sedan vi var tillsammans. 

ikväll var det även julsoare och jag var inte nervös! konstigt,, och jag var inte heller sådära varm som man kan bli i ansiktet :) kvällen sedan var på akkan med cecilia, eva, emma 1 och emma 2 :D emma 2 for hem sedan och sedan for eva hem och sedan kom linnea och då gick vi till cecilia där hon hämtade saker.. sedan fortsatte vi till Bilisten där vi hyrde en film... SEDAN..  stod vi utanför ABF och väntade på skjuts hem och då kom något fel i luften för jag hade JÄTTE ROLIGT HAAHAHAHAHA :D inte direkt bra skrivet detta inlägg men haha lite kul :D 

oj just ja,,, JAG VILL HA!!! 

!!!!! GOD NATT   

Av ylva-lie andersson - 7 december 2011 20:59

hej idag var jag till lycksele :) var till tandläkaren och där fick jag byta tråd uppe till den bredaste tråden :D där nere gjorde vi inge, bara tog ut tråden, tog lös 1 plutt för den satt snett och sedan satt vi fast plutten och i med tråden :D KLART! Vi var även på Lindex där jag handlade för mitt presentkort :D jag köpte ett hatt som är liten så man he fast den me spännen som sitter under hatten :) och dom hära FINA skorna :)

 

Av ylva-lie andersson - 4 december 2011 21:21

idag så hade vi våran konfermations avslutning, hade jättekul och kände nog oss alla väldigt fina, särskilt fin var linnea i sin norska folkdräkt <3 har en massa kort men tror ni att mamma och pappa orkar ladda upp dom på datorn?

svar- Nej! och tråkigt är ju det..

pratade lite med cecilia ikväll, jo jusst ja mina kusiner som bor i skellefteå överraskade mig i kyrkan så fter åt hemma så åt vi tårta, kakor och bullar..mm.

efteråt bakade vi pizza (fast mormor och mamma bakade) medans vi andra hade krig här uppe haha

jag tog faktist lite kort när maja var doktor och melinda den fina var "sjuk". 


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards