ylvaandersson

Alla inlägg under augusti 2012

tjo

Av ylva-lie andersson - 31 augusti 2012 17:39

Jag är Eva as u May know ;) jag gästskriver nu! Ylva är här vi ska se film!

Av ylva-lie andersson - 29 augusti 2012 23:03

Ligger och ser på något nytt(för mig) som heter Paralympics.. Det är som os fast för funktionshindrade! Tycker det är jätte bra att det finns sådant och att även människor som har nedsatt funktion kan vara med på något så stort som os!:D hörde nu att Sverige är med på 12 av 20 tävlingar tror jag:) hoppas det går bra för oss, ska sova och sedan skola imorgon så ha en bra natt och sovgott<3

Av ylva-lie andersson - 28 augusti 2012 19:02

Andra gången idag jag skriver ett inlägg och det bara försvinner, som Poff... Ska upp till Storuman och vara med Melinda nu:) skrev ett inlägg om ord men det försvann ju som sagt... :(

Av ylva-lie andersson - 27 augusti 2012 10:04

Kände en stark känsla igår av att det skulle vara snö när jag tittade ut. Det fanns ingen snö... Drömde inatt at det snöat och fanns fina plogkanter överallt och snöhögar. Det fanns ingen snö... Varför ska min hjärna lura mig på ett så taskigt sätt?? Jag vill ha vinter nu och får köra skoteer vill jag också, känner mig som ett litet barn som vill ha en leksak i en affär;P

Av ylva-lie andersson - 23 augusti 2012 07:57

Tror att det heter otympligaspelen och det är idag då, hela skolan är i en massa lag och tävlar i småtävlingar blabla... Tror det kan bli kul och hoppas laget också tycker det:)

igår var ju då första skoldagen och den gick bra, träffade många och ja,, det var kul!:) vi ska ha en sovmorgon och en håltimma och håltimman har jag nu ''paxat'' som min speltid!:D

ikväll börjar träningen också! Jippie:D

Av ylva-lie andersson - 21 augusti 2012 14:52

Varit till Lycksele idag med Melinda och hennes familj, minus hennes pappa då:) köpte lite småsaker och hårfärg!!:D så ikväll ska jag och Melinda färga håret!:D

Sedan igår var jag och Melinda och åt middag i hembygdsgården, bullens!!:D badade och grillade haha det var härligt!:)

Av ylva-lie andersson - 21 augusti 2012 14:46

Varit till Lycksele idag med Melinda och hennes familj, minus hennes pappa då:) köpte lite småsaker och hårfärg!!:D så ikväll ska jag och Melinda färga håret!:D

Sedan igår var jag och Melinda och åt middag i hembygdsgården, bullens!!:D badade och grillade haha det var härligt!:)

Av ylva-lie andersson - 18 augusti 2012 22:42

Tjosan! Varit till stugan idag och badat å rott lite båt:-) jag gillar verkligen min lilla uppblåsbara röda gummibåt:-P den är alltid så varm xD haha jo men sedan till middag hade morfar grillat fisk och dom vuxna åt surströmming...

sitter och ser en film på fyran och tjejen är så.. Tjejig och jag stör mig verkligen på det, nåja ska lägga upp lite bilder från igår och idag:-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards