ylvaandersson

Alla inlägg under mars 2012

Av ylva-lie andersson - 26 mars 2012 17:40

haha ja man kan ju inte säga att vi var dom snabbaste idag :P vi åkte på och melinda åkte före och vips så var hon bakom oss och hade varvat oss :) vi skulle åka 4,an  4 gånger istället för att åka till stensele och tllbaka.
åkte ialla fall 1,6 mil och sedan ikväll så ska jag på träningen :D  LÄNGTA LÄNGTA LÄNGTAR till helgen!!!!! för då ska vi till vännäs och spela Gamengames :)
 



 

Av ylva-lie andersson - 22 mars 2012 20:07

träning ikväll:) kul som vanligt. vi hade pernilla istället för inger men det var kul ändå.

imorgon så har vi matte-prov och det längtar man ju till... på gympan så har vi volleyboll<3 men våran gympalärare har ställt in lektionen :(


ska se på once upon a time nu, hejdå :)<3 juste, jag far till umeå på lördag och sdan ska jag på kalas i vännäs:)

Av ylva-lie andersson - 21 mars 2012 22:01

varit på skolan idag och grattis till min fantastiska faster som fyller år idag <3

var på luspen ikväll med en massa och där hade dom som går där en utställning ex om sin linje :)

måste sova hejdå <3<3

Av ylva-lie andersson - 19 mars 2012 21:26

har äntligen hittat min kabel och nu ska jag he ut bilder :)

har träffat melinda och imorgon planerar jag och melinda att kidnappa cecilia och vi sla se film BARA vi 3!! sorry alla men nu vill vi vara själva <3


             

Av ylva-lie andersson - 15 mars 2012 20:48

lite glad som far till Luleå imrgon med evelina,eva,otte,ema,marielle,ida,maja :) kommer att fara på körläger och bo på en skola någonstans sedan på söndag så ska vi shoppa :) (glädje) haha XD


har försökt att packa men mamma är inte hemma och jag vet inte hur man tvättar :( så jag har lite saker som måste tvättas :P  ska fika nu så.. hejdå :) <3


 

får hoppas ingen blir arg för att jag la ut den :) säg bara till så tar jag bort den <3  

Av ylva-lie andersson - 12 mars 2012 07:53

Idag är första dagen efter sportlovet och det börjar med franska.... ska ha ett litet förör nu också så det längtar man ju verkligen till :(

ska bli jätte kul att få träffa alla och cecilia har jag bara träffat en gång PÅ HELA VECKAN!!! typ rekord haha :P


Måst gå ut nu bussen kallar om 5 minuter :)



Av ylva-lie andersson - 11 mars 2012 12:46

Har haft lite dåligt samvete för att jag inte har skrivit på jätte länge ,, men ändå jag har denna blogg mest för att skriva ner tankar och för att folk ska få veta lite om hur jag mår i vardagen :)

lovet har varit jätte bra :) kört skoter, badat i övik med bästaste eva och evelina<3 sedan shoppat lite.


varit med melinda också och vi har väll bara varit ;P i torsdags så följde jag otte till tärnaby/hemavan och åkte slalom där för första gången :) korgliften var som en mardröm först men innan vi var uppe så hade vi konstaterat att den var JÄTTE romantisk <3


Nu ska jag,mamma och jossan till faster Miah för farmor är på besök :) Min farmor bor i vännäs så hon kommer inte så ofta hit :)


 såg bilden på facebook och tyckte den var jätte gullig <3

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards