ylvaandersson

Alla inlägg under januari 2011

Av ylva-lie andersson - 30 januari 2011 15:16

Hej igår var jag med linn och jossan var med sanna, vi beställde pizza eftersom mamma och pappa var på sparkfesten   efter det gick vi hem till linn och där bakade vi kladkaka och hade en massa små tävlingar, (ungeför som på minuten). jag och linn såg såg på filmen upp men när klockan var ett somnade vi hihi   på mrgon så sa camilla att vi skulle ut med skotern och det var jättekul  nu sitter jag och är småsur för tangentbordet funkar nästan inte  

 

hade <3  <3   <3

Av ylva-lie andersson - 28 januari 2011 17:07

Hejsan nu är det äntligen helg    men tråkigt har man ändå!!! hörde att en hel del skulle upp till utsikten och typ grilla och jag slår vad om att hälften kommer att dricka   men vem vet, vill då inteupp dit!!!! jag ska kanske vara med otte potte haha  mamma hade bakat sockerkaka så nu har jag smakat av den också    jag har kommit på att nästan hela tiden gör jag glada smileysar    haha kanske inte är bra   jaja nu ska jag göra en hejdå bild haha hejdå   


orkar inte renskriva om något är fel

Av ylva-lie andersson - 24 januari 2011 12:57

               den här rasen heter pomeranian och den ska vara ca 20 cm hög,

och väga 1,5-3 kg. dom är så söta så jag vill bara ha en

Av ylva-lie andersson - 24 januari 2011 11:53

äntligen mår man bättre. Har haft magsjuka i lördags och det var inte kul    . imorgon ska jag fara till skolan och bara bli bättre. Nu ska jag gå och äta glass haha    

 

hejdå <3

Av ylva-lie andersson - 22 januari 2011 16:24

Vad säger getingen när han flyger in i väggen???

Svar: oh my gadd   

 

Vad händer om en elefant går ut i regnet???

Svar: den blir blöt...

 

2 bananer var ute och gick i parken då den gröna bananen sprang i förväg och skulle skrämma den andra, när han kom fram sa den andra bananen, Gud vad omogen du är.

 

2 stora skorstenar stod och pratade då den lilla skorstenen kom och då sa dom 2 stora, du är för liten för att röka   

Av ylva-lie andersson - 22 januari 2011 10:23

idag blir det slalombacken igen  så kul   jag siter nu och lyssnar på en låt som är så fin, ksk kommer upp snart     ska nog snart gå och väcka jossan(lillasyster) för mamma jobbar. nyss ringde marre och undrade om hon kunde vara med mig och jag sa typ: självklart,   tror jag   jag har inget att skriva så jag ska nog inte skriva mer fast jag vill skriva mer men jag hinner inte så jag skriver inte mer...

 

hade <3


Av ylva-lie andersson - 9 januari 2011 15:30

jaha... idag har jag och mamma skottat mer tak. igår skottade och och otte taken på bodarna, nästan allt själv på altan och garaget och idag har jag och mamma skottat båthuset och jag har skottat taket på hundhårdarna    jag byggde ett hopp åt dingo också i snö som han senare grövde sönder, (det var roligare tyckte han)

 

jag har bråkat lite med jossan idag för hon är så sur mot både mamma och jag och då vill jag bara srika men jag samlar mig och säger åt hon liite och hon blir ledsen och säger att jag är jättesur och skriker men jag skriker inte jag pratar med ton  !!!

 

Nu har jag skrivit ganska mkt så hejdå tror jag   

 

 

hejdå <3

 

              // mig     

 

 

 

Av ylva-lie andersson - 7 januari 2011 17:05

SNÄLLA!!! kan inte någon kommentera!!! jag vill ha EN kommentar åtminste!!!! idag har jag haft en väldigt tråkig dag    jag har varit ute själv på gården och inte gjort något   

Nu ska jag snart blogga ut för middagen är klar   

det blir friletter med filsås och potatis

 

hejdå <3

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards