ylvaandersson

Alla inlägg under juli 2012

Av ylva-lie andersson - 28 juli 2012 18:51

Hej, sitter hos Melinda och äter tårta... Igen:P

Jag måste tyvärr berätta att jag tror jag är självmordsbenägen.... Jag har haft rivmärken på armar och ben men det knäppa är att jag inte vet hur jag fått dessa märken!!!!;O idag gjorde jag något igen. Jag skar upp min stortå av min spegel:'( fick ringa ett akutsamtal till Melinda och sedan tejpade jag min stortåXD

Av ylva-lie andersson - 26 juli 2012 13:00

Hej sitter/ligger på Linns golv och väntar på att nå bra ska börja på tv, min önskan just nu är att molnen på himmlen ska skingra sig, så solen ska kunna skina i detta svenneland uppe i Storumans kommunXD ha en bra grå dag...

Av ylva-lie andersson - 23 juli 2012 21:05

Hej är med Melinda och Linn ikväll!:) vi har bara trååååk:P tänkte ladda upp lite blandat med bilder som jag har på telefon:)

Av ylva-lie andersson - 20 juli 2012 15:59

hej! redan fredag och den tillbringade jag med mina kusiner alva och maja:D har vari med maja och spelat fotboll och så kanske det blev lite brottning;) slutade med att min nya skjorta sprack hahaXD ska nog fortsätta vara social med alla här hemma... hoppas ni som läser har en bra sommar. för även om solen inte skiner kan man ha kul!

Av ylva-lie andersson - 18 juli 2012 23:31

Eva här! Jag är trött, Ylva och Melinda ska sova här. Vi ser film och den är bra. Friends with benefits :-)
jag är förresten fourever alone! Visste ni det?
gå in på min blogg www.evamortsell.blogg.se så hörs vi!!

Av ylva-lie andersson - 17 juli 2012 20:56

Hej, imorse tutade jag, mamma och pappa iväg till en by vid Skellefteå, men bara över dagen och hem på flaket hade vi en fin lite epa duett:) hälsade på morbror Pär också som bor i närheten:) det är en del småsaker som ska fixas men för att vara 52 år!:)

Av ylva-lie andersson - 15 juli 2012 19:57

Hej imorse så var min plan att kliva upp tidigt (nio) men jag somnade om och vakna halv 11:P imorgon så MÅSTE jag kliva upp tidigt för jag ska och fiska:D men de kommer säkert bli kul! Idag har jag då bara tagit det lugnt, varit med otte och ätit mariekex för för fulla muggar;)

Av ylva-lie andersson - 14 juli 2012 00:22

Sitter nu och ser Titanic för andra gången ikväll:P börja att jag och Melinda satte oss med varsin cupcake och såg den... Sedan kom jossan och ville se den, igen!XD hoppas man får sömn innat för nu ska tydligen jag och Melinda sova i soffanXD

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vad är sötast? :)
 prinsessor
 troll
 enhörningar!!!!
 smurfar :)
 sockervadd
 katten i Shrek :P

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards